Retourbeleid
Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren? Ja, dat is mogelijk. Als u niet tevreden bent met de items die u hebt besteld, heeft u de mogelijkheid om ze binnen 14 dagen na ontvangst terug te sturen. In dat geval moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen:
- De bestelling bevat nog steeds alle juiste onderdelen, componenten en de verpakking is precies zoals het product.
- Normaal gebruik van het product is zichtbaar, breuk als gevolg van onzorgvuldig gebruik is uitgesloten.
- Producten waarvoor hygiëne belangrijk is, zijn grondig gereinigd voordat het retourproces begint.
- Het product is direct bij ontvangst als defect bevonden.
- We zijn gerechtigd om de klant verzendkosten in rekening te brengen.
- Een retourzending wordt binnen 7 werkdagen verwerkt en als aan de voorwaarden is voldaan, wordt de retour officieel bevestigd binnen deze periode. *We behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als we vermoeden dat de artikelen zijn gebruikt of beschadigd zonder dat dit aan ons te wijten is.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als uw bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, moet u het volgende doen om het retourproces te starten: -Stuur een e-mail naar: chiccoterieinfo@gmail.com -Zorg ervoor dat de e-mail de volgende informatie bevat: Ordernummer, Reden voor het retourverzoek, Foto van het product in geval van breuk, Voornaam + achternaam van de klant en het adres van de klant. Wij nemen vervolgens contact met u op en geven u het retouradres. Stuur de retourzending nooit naar de afzender, wij sturen u het juiste adres nadat u ons dit heeft gevraagd. U, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van het retourneren van het product.
A. ANNULERINGSVOORWAARDEN Herroepingsrecht De herroepingstermijn is 14 dagen vanaf de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de laatste goederen heeft ontvangen of in bezit heeft genomen. Aangezien wij met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden bestellingen direct uitgevoerd zodra ze zijn geplaatst. Daarom kunnen we het verzendproces niet onderbreken totdat de levering is voltooid, dus een terugbetaling is niet mogelijk bij ontvangst van de goederen. Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons Minilief via een duidelijke verklaring op de hoogte stellen van uw beslissing om zich terug te trekken uit dit contract. De intrekking is voltooid wanneer wij de goederen hebben ontvangen. De kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de koper. Registratie voor zendingen in transit Aangezien onze goederen uit Azië worden verzonden, kunnen er langere doorvoertijden zijn waarover we geen controle hebben. Als de goederen al onderweg zijn naar u, is annulering niet mogelijk. Wacht tot u de goederen heeft ontvangen en stuur ze dan naar ons terug. U kunt ons uiteraard van tevoren op de hoogte stellen van uw annulering. Om u de snelst mogelijke retourzending te garanderen, vragen wij u ons een verzendbevestiging te sturen. Gevolgen van herroeping Als u zich terugtrekt uit dit contract, moeten we alle betalingen die we van u hebben ontvangen terugbetalen, met uitzondering van de leveringskosten (met uitzondering van bijkomende kosten als gevolg van het feit dat u een andere leveringsmethode hebt gekozen dan de goedkoopste standaardlevering door ons aangeboden), zonder onnodige vertraging en uiterlijk veertien dagen na de dag waarop wij op de hoogte zijn gesteld van uw herroeping van dit contract en ontvangst van de goederen. Voor deze terugbetaling gebruiken we dezelfde betaalmethode die u hebt gebruikt voor de oorspronkelijke transactie, tenzij uitdrukkelijk anders met u is overeengekomen; in geen geval worden u kosten in rekening gebracht voor deze terugbetaling.